Most utáljuk vagy sem Schobert Norbit?

Először is nézzük a tényeket.

Schobert Norbi, bár nem túl éleseszű, de meglepően jó üzletember.
Minden amit tesz az a profit növelése érdekében történik.
Magyarország legnagyobb közösségi oldalának a birtokosa is csatlakozott azon hírességek csoportjához, akik megragadták a médiában rejlő ingyenreklámot.

Ehhez nem kell mást tennie, mint elindítani egy lavinát. Egy ártatlannak tűnő mondatot elejtve egy videóposztban és máris beindult a gépezet.

Celebek, hírességek, politikusok mind felháborodtak és hangot adtak nem tetszésüknek.
Ez elég is volt ahhoz, hogy láncreakciót kiváltva, robbanásszerűen elkezdett mindenki Norbiról beszélni.
Ezen emberek a botrányos mondatot hallani akarták és felkeresték Norbi közösségi oldalát ami természetesen egyben az általa forgalmazott termékek oldala is.

Norbi, egy büdös fillért sem költött reklámra, mégis százezrek néztek meg a facebook oldalát.
Akik meglátogatták az oldalát, önkéntelenül is követőévé váltak, hisz a közösségi oldal algoritmusa arra van kihegyezve, hogy minél több látogatója legyen valakinek mint potenciális reklám felhasználók végpontjai.

Zseniális reklámfogás a botrány.
Szinte nincs olyan média amelyik legalább egyszer ne adott volna hírt Norbi mondatáról.
És persze mindezt ingyen!

A fitneszgurunak ez a húzása most sokat hozott neki a konyhára, és amíg a többség szidja, addig ő tovább hizlalja, ha nem is önmagát, de a pénztárcáját biztos.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Ismerje meg tájékoztatónkat arról, hogy milyen sütiket használunk, vagy a beállítások résznél ki lehet kapcsolni a használatukat. Elfogad Elolvasom