4 tipp, hogy túléld a munkanélküliséget


Ez tönkreteszi az ember önbecsülését, ezáltal magánéletére is rossz hatással van. Ilyenkor szükségvan egy stratégia felépítésére, amely segít átlendíteni a mélyponton. Az alábbitippek saját stratégiádba beépítve segítségedre lehetnek, a lényeg az, hogy éldtudatosan a kényszerű munkanélküliség napjait is.

Ne pazarold el a napot

Lehet, hogy nemlátod értelmét korán felkelned, de nagyon könnyen hozzá lehet szokni a lustaéletmódhoz, aminek hosszú távon csak hátrányát látod. Tervezz magadnaknapirendet, hogy legyen miért felkelned minden nap. Tervezd meg azt is, hogymikor foglalkozol az álláshirdetések böngészésével. Teljesen felesleges egésznap aggodalmaskodnod, amiatt, hogy még mindig nem találtál neked valót.

Minden napra legyen teendőd

Itt az ideje,hogy a régóta, halogatott dolgokra sort keríts. Van egy fiók, aminek már évekkelezelőtt letört a fogantyúja? Javítsd meg. Elsumákoltad az egészségügyiszűrővizsgálatokat? Most van rá időd, hogy elmenj. Segíts párodnak azokban adolgokban is, amelyeket ő szokott csinálni. Értékelni fogja figyelmességed ésnem érzed magad haszontalannak.

Tanulj

Fejleszdnyelvtudásod vagy kezdj hozzá egy új nyelv tanulásához. Már napi egy órával isnagy sikereket érhetsz el. Emlékezz rá, hogy munka mellett milyen nehéz voltmég ezzel is foglalkozni. Olvass szakmáddal kapcsolatos, szakirodalmat, hogy neess ki a ritmusból.

Tölts minél több időt a szeretteiddel

A rokonaid ésbarátaid melletted állnak, nekik kiöntheted szíved, vigasztalást fognaknyújtani. Ne ess bele a túlzott panaszkodás hibájába. Nemcsak hogybeszélgetőtársaid nem fogják értékelni, de a pesszimista hozzáállás téged ishátráltat céljaid elérésében.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Ismerje meg tájékoztatónkat arról, hogy milyen sütiket használunk, vagy a beállítások résznél ki lehet kapcsolni a használatukat. Elfogad Elolvasom