Select Page

  • Debrecen időjárása
    Felhős
    11°C
     

Egy szerethető vezető ismérvei

Egy szerethető vezető ismérvei

Ha sikeresek akarunk lenni a magán- és az üzleti életben egyaránt, szükségünk van empatiára. Ez teszi lehetővé számunkra, hogy nyitottak legyünk, és elfogadjuk azokat a nézőpontokat is, amelyek adott esetben jelentősen különböznek a sajátjainktól. Íme, 7 tulajdonság Sherrie Campbelltől, az Entrepreneur.com vendégszerzőjétől, amitől egy vezető szerethetővé válhat.

1. Emocionális

Ahhoz, hogy minden szinten sikeres legyen egy vezető, együtt is kell éreznie és gondolkodnia azokkal a munkatársaival, akikkel közösen dolgozik. Ennek során bizalmi kapcsolatokra törekszik, támogat, kijelöli a helyes irányt.

2. Etikus

Az empátia arra készteti, hogy erkölcsösen éljen, így pontosan tudja, hogy milyen értékeket képvisel, és milyen irányba tart. Az önmaga és mások iránti tisztelete segíti a mindennapokban, a munka és az emberek iránti alázatossága pedig másokat is képes inspirálni, hogy jobbak legyenek.

3. Figyelmes

Mindig nyitott a különbözőségekre. Hisz abban, hogy bár nem mindig érthetjük meg egymást, attól még sok más szinten összekapcsolódhatunk.

4. Előrelátó

Higgadtsága és racionalitása elősegíti azt, hogy munkatársai még stresszes körülmények között is megtalálják az egyensúlyt. A mindenki számára előnyös megoldásokat keresi.

5. Kedves

Jóindulattal minden megoldható! Az emberek tönkreteszik kapcsolataikat, amikor haraggal, fenyegetéssel vagy erővel próbálják megoldani a problémákat. A kedvesség viszont nem egyenlő az engedékenységgel!

6. Felelősségteljes

A csapat érdekében vállalt kockázat szerves része annak, hogy megbízható, minőségi kapcsolatokat és munkakörnyezetet teremtsenek.

7. Csapatjátékos

Nemcsak arra törekszik, hogy felemelkedjen, hanem fontos számára, hogy felemelje mindazokat, akik körülveszik. A munkatársi elégedettség számára ugyanolyan fontos, mint az üzleti siker!

Nem véletlenül követi az „Aki ad, az nyer!”® filozófiát a világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete.

„Nálunk az az elv, hogy bizalmi környezetben, megbízható üzletemberek találkozzanak, akik egymás támogatására törekednek. Ez egy szakmai burok, ami a hivatásunkból és a vállalkozási kultúránkból jön létre. Egy közösség részévé válunk, és nem csak azt nézzük, hogy nekem miért éri meg, hanem azt is, hogy másoknak hogyan tudunk segíteni – ez önmagában is egy nagy változás, miközben rengeteget tanulunk egymástól.”

– tette hozzá Avidor András, a BNI® Magyarország igazgatója.

LEGOLVASOTTABB A HÉTEN

Facebook

Adatvédelmi beállítási központ

Elengedhetetlen

Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

További információ: https://debmedia.hu/suti-elengedhetetlen

Besorolással nem rendelkező

A besorolással nem rendelkező sütik olyan sütik, amelyek még besorolás alatt állnak, az egyéni sütik szolgáltatóival együtt.

További információ: https://debmedia.hu/suti-besorolassal-nem-rendelkezo

Statisztikai

Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.

További információ: https://debmedia.hu/suti-statisztikai

Marketing

A marketingsütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat a tartalmakat közzétevő és a harmadik fél hirdetők számára.

További információ: https://debmedia.hu/suti-marketing