A Facebook Blueprint nevű globális képzési programja már egymillió kkv-t segít világszerte

0
11

A Facebook Blueprint  egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről. Az oktatási programra mostanra 1 millió kis-, és középvállalat regisztrált világszerte.

A Facebook Blueprint egy ingyenes online képzési és minősítési program, amelyet a Facebook 2015-ben indított el azért, hogy elősegítse vele a kis-, és középvállalatok növekedését. A programhoz idén novemberre már 1 millió vállalkozás csatlakozott világszerte.

A Blueprinten több mint 90 online tanfolyamatot lehet elvégezni, ezeket ingyenesen végezhetik el a vállalatok munkatársai, mindössze egy Facebook-fiókra van szükség az elvégzésükhöz. Ennek köszönhetően indulása óta a világ 150 országából több mint másfélmillió felhasználó eddig mintegy 3,5 millió elektronikus tanfolyamot végzett el rajta.

Az online tanfolyamok elvégzésével a vállalatok kibővíthetik azoknak az eszközeiknek a körét, amelyek segítségével a Facebookot használhatják vállalatuk tevékenységének bővítéséhez. A közösségi oldal szolgáltatásainak szakszerű, rutinos használata ma már kulcsfontosságú, a Facebook nemrég készült Future Business Survey című kutatása szerint azonban a világszerte működő kis-, és középvállalatok 42 százaléka leginkább egymástól szerez új ismereteket a témában.

Nem csak kis-, és középvállalatok, de ügynökségek is használják a Blueprintet elsősorban munkatársak toborzása során, míg a non-profit szervezetek ezen a platformon keresztül képezik önkénteseiket arra, hogy még hatékonyabban tudjanak adományokat gyűjteni. A digitális és reklámügynökségek munkatársai pedig azért szereznek minősítést a Blueprinten keresztül, hogy igazolni tudják azt, hogy értenek a facebookos marketinghez.

Az alábbiak a legnépszerűbb online tanfolyamok a Facebook Blueprinten:

  • Üdvözöljük a Facebook-marketingben! (Welcome to Marketing on Facebook)
  • Hirdetési irányelvek a tartalomhoz, kreatívokhoz és targetáláshoz (Ad Policies for Content, Creative, and Targeting)
  • Best Practice-ek márkák számára (Brand Best Practices)
  • Így terjeszd ki a kampányod elérését az Audience Network rendszerrel! (Extend Your Campaign’s Reach with Audience Network)
  • Targetálás: alapvető célközönségek (Targeting: Core Audiences)

„A Facebook elkötelezett az iránt, hogy a Blueprint oktatási és minősítési rendszeren keresztül megismertesse a vállalatokat a Facebookon és az Instagramon elérhető marketingmegoldásokkal, így segítve a munkájukat”– mondta el Robert Bednarski, a Facebook közép-kelet-európai régiós vezetője.
A Blueprint három típusú edukációs szolgáltatást kínál: az eLearning szekcióban online kurzusokat lehet elvégezni, melyek között egyszerű, akár 15 perc alatt elvégezhető kurzusok is különböző nehézségi színvonalat képviselnek a kezdőtől a haladóig. A Blueprint Live egy meghívásos rendszerben elérhető interaktív, személyre szabott képzési program ügynökségek és ügyfeleik számára, amely a Facebook-, és Instagram-marketing stratégiai alapjainak elsajátítását teszi lehetővé. Azok a vállalatok, akik csatlakoztak a programhoz, a megfelelő vizsgál elvégzésével megszerezhetik a hivatalos Blueprint Certification minősítést, amely igazolja haladó szintű szakmai ismereteiket a Facebook platform használatában.

A Facebookról:

A 2004-ben alapított Facebook küldetése, hogy felruházza az embereket a megosztás hatalmával, hogy a világot nyitottabbá tegye és összekösse. Az emberek a Facebook segítségével tartják a kapcsolatot a családjukkal, a barátaikkal, fedezik fel mi történik a világban, megosztják és kifejezik, ami fontos nekik. Minden nap 1,32 milliárd ember használja a Facebookot. (2017. február)