Select Page

Kár tagadnunk, még ma is imádunk tévézni!

Kár tagadnunk, még ma is imádunk tévézni!

Sokan és sokszor próbálták már eltemetni nappalink egyik központi elemét, a televíziót, vitatva a televíziózás versenyképességét ebben a digitális világban. A különböző médiumok felületein időről időre megjelennek olyan írások, amelyek arról szólnak, hogy a tévézés már nem olyan népszerű formája az otthoni szórakozásnak, mint évekkel ezelőtt volt. A legújabb felmérések még mindig mást mutatnak. Való igaz, hogy az elmúlt időszakban nagyban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban kár tagadnunk, az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – sőt, az Invitel tapasztalatai alapján egyszerűen megőrülünk a nagyfelbontású televíziózásért.

A televízió él és még jó sokáig élni is fog

A hazai reklámpiacon szinte egyedüliként elfogadott Nielsen Közönségmérés legújabb adatai alapján 2018 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan még mindig több mint 5 órát töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. A filmek és a szórakoztató műsorok voltak a legnépszerűbbek a tévénézők körében – a tévénézési idő több mint felét ezekre a műsorokra fordították.

De mi a helyzet a sporttal, mi várható az idei nyáron?

A filmek és a szórakoztató csatornák iránti érdeklődés mellett az élő sportközvetítések nézettsége is kifejezetten kedvezőnek mondható. Különösen igaz ez a nagy világversenyek, nemzetközi sportesemények idején, így várhatóan idén nyáron is ezt tapasztaljuk majd. A nézők saját bevallásuk szerint rangos nyári sportversenyek idején tévénézési idejük közel 20%-át töltik sportközvetítések megtekintésével és ez főként annak köszönhető, hogy igenis szeretünk otthoni környezetben, családi, vagy baráti körben szurkolni. Az Invitel nemrégiben publikált ’Sport minden felületen’ c. felmérése szerint is a közvetítések fogyasztásának tipikus helyszíne a saját otthon: a válaszadók többsége (58%-a) leginkább itt szereti megtekinteni a sporteseményeket, ha pedig a program mégis másképp alakul, akkor jellemzően az ismerősök, barátok otthonát választja helyszínűl. A kutatás során megkérdezettek többsége sporteseményt kizárólag csak élőben nézne szívesen és az élő sportközvetítések esetében 84%-uk a tévécsatornákat jelölte meg legfontosabb hozzáférési pontként.

A jó képminőség mindenek felett

Az Invitel sportkutatása szerint a válaszadók közel háromnegyede vallja, hogy tévézéskor nagyon fontos számára a HD minőség. A kiváló felbontású képnek és a gazdag vizuális élménynek köszönhetően a tévé képernyője előtt is úgy érezhetjük magunkat, mintha mi is ott ülnénk a stadion lelátóján, így a meccsnézések, de akár a közös családi filmezések is emlékezetesebbek lehetnek.

Az Invitel tapasztalatai alapján úgy tűnik, egyre tudatosabbá válnak a magyar tévénézők. Egyre jobb minőségű kép- és hang sugárzására képes televíziókat vásárolnak, így évről-évre folyamatosan nő a HD TV penetráció. A Nielsen szerint például a magyar háztartásokban az elmúlt egy évben közel 10 százalékponttal nőtt a HD adás vételére alkalmas televíziókészülékek száma, mintegy 72 százalékuk már rendelkezik ún. HD ready vagy full HD készülékkel. Bár edukációs téren még van mit fejlődnünk, a tévénézők többsége ma már tisztában van azzal, hogy a korszerű készülékekkel csak az újszerű tévénézés lehetőségét kapjuk és megfelelő minőségű HD tartalomról külön szükséges gondoskodnunk. Ezt igazolja az is, hogy a HD tévék terjedésével párhuzamosan ugyanilyen ütemben nő a nagyfelbontású HD csatornákat tartalmazó televízió-előfizetések száma is. Az Invitel saját ügyfélkörben szerzett tapasztalatai szerint a cég tévészolgáltatásra előfizető ügyfeleinek több mint kétharmada például már rendelkezik digitális előfizetéssel és HD csatornákkal, amely arány 2 évvel ezelőtt, a 2016-os nyári nagy sportversenyek idején még csak 44 százalék volt.

Minden egy helyen a felhőtlen szurkoláshoz

Az Invitel folyamatosan figyelemmel kíséri a piaci trendeket, valamint a fogyasztói igények változását, és ezekre alapozva fejleszti műsorkínálatát. Éppen ezért legújabb, májustól érvényes – gyors internetet és HD televízió-csatornákat tartalmazó – ajánlatában a család minden tagja számára változatos és sokszínű szórakozást kínál a nyárra. Jó hír a sportrajongóknak, hogy a cég aktuális Családi csomagjaiban a Magyarországon elérhető összes jelentős sportcsatorna megtalálható, HD minőségben nézhetjük például az M4 Sport, a Spíler TV, a Sport 1 és 2, az Eurosport 1 és 2, valamint a DIGI Sport 1,2,3 adásait.

Ahhoz, hogy az otthon töltött nyáresték még élvezetesebbek legyenek az Invitel kínálatában internetre kapcsolható Sony SmartTV is megtalálható, amely jó választás lehet azoknak, akik szeretnék kihasználni a gyors internetben rejlő előnyöket. Az okostelevízión nemcsak a HD adás és az interaktív tévézés jelent igazi élményt, de internetezhetünk, YouTube videókat nézhetünk vagy akár a Facebookra is csatlakozhatunk a segítségével. Sőt ha mindez nem lenne elég, a készülékre különböző applikációkat is feltölthetünk a Sony kínálatából. Emellett az otthoni televíziózást teheti még tökéletesebbé a Sony 139 cm képátmérőjű 4K-s TV-je, amely kiváló párost alkot az Invitel interaktív tévé szolgáltatásával.

Az Invitel a kamatmentes részletre elvihető eszközökön túl egy másik kampányt is indított: a 3 szolgáltatást (TV, internet, telefon) együttesen tartalmazó csomag megrendelése esetén a televízió szolgáltatást 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítja új ügyfelei számára. Ráadásul az Invitel nyári akciói összevonhatók, így a kamatmentes eszközvásárlási ajánlat és a 6 hónapig díjmentesen választható TV-szolgáltatás együtt is igénybe vehető a szolgáltatónál.

Szerzőről

Debrecen Időjárása

booked.net

Árfolyamok

Programnaptár

április

május 2018

június
Hét
Kedd
Szer
Csü
Pén
Szom
Vas
30
1
2
3
4
5
6
Programok május hónapban

1st

Programok május hónapban

2nd

Programok május hónapban

3rd

Programok május hónapban

4th

Programok május hónapban

5th

Programok május hónapban

6th

7
8
9
10
11
12
13
Programok május hónapban

7th

Programok május hónapban

8th

Programok május hónapban

9th

Programok május hónapban

10th

Programok május hónapban

11th

Programok május hónapban

12th

Programok május hónapban

13th

14
15
16
17
18
19
20
Programok május hónapban

14th

Programok május hónapban

15th

Programok május hónapban

16th

Programok május hónapban

17th

Programok május hónapban

18th

Programok május hónapban

19th

Programok május hónapban

20th

21
22
23
24
25
26
27
Programok május hónapban

21st

Programok május hónapban

22nd

Programok május hónapban

23rd

Programok május hónapban

24th

Programok május hónapban

25th

Programok május hónapban

26th

Programok május hónapban

27th

28
29
30
31
1
2
3
Programok május hónapban

28th

Programok május hónapban

29th

Programok május hónapban

30th

Programok május hónapban

31st

Kategóriáink