Select Page

  • Debrecen időjárása
    napos
    27°C
     

Webáruház, ahol behozható a vidéki vállalkozók hátránya

Webáruház, ahol behozható a vidéki vállalkozók hátránya

A kereskedelemben gyökeres átalakulás megy végbe immár 10-12 éve. Az internet térhódítása tetten érhető már a vásárlási szokások megváltozásában is.  Ma Magyarországon 3 millió ember számít rutinos online vásárlónak. Ezen emberek 43%a Pest megyében él, 57 %-uk viszont vidéken.

Két legyet egy csapásra – Költségcsökkentés és bevétel növelés egy lépésben

A webáruház előnyei vállalkozói szemmel

  • Belépési költségek

Az online kereskedés esetén egy online áruház megvételére vagy bérlésére lesz szükségünk, esetleg egy raktár bérlésére. Az árukészlet egy részét pedig csak beszállítónk felént átadott dokumentációs számaiból írjuk ki. Akkor fogjuk tőle megvásárolni, ha tőlünk is megrendelte valaki.

  • Rezsi takarékosság

Eladók helyett csak rendelésfelvevőre van szükségünk. Illetve üzlet helység nem szükséges, így a rezsit is megússzuk.

  • Területi kiterjedtség

Online áruház esetén város/megye/ország/kontinens/világ szinten csak egy internet elérésre lesz szükség.

  • 0-24 működés

A webshopunk nem alszik, nem megy szabadságra. Amikor ráér és eszébe jut vevőnknek a vásárlás, akkor teljesíti a kiszolgálást.

  • Online marketing

A költséghatékonyság mellett az eredményesség is kiemelkedő. Célzott Facebook kampány, hírlevél, illetve Google hirdetés .

  • Kényelem

A felhasználónak nem kell utaznia, nem kell sétálgatni az áruházunkban, sorban állnia a kasszánál és nem kell haza szállítania nehéz, nagy, folyós vagy épp törékeny vágyálmait.

Webáruház hátrányai vállalkozói szemmel

  • Pozíció megtartása

Ha valaki jobb, olcsóbb, szebb termékkel áll elő, percek alatt a konkurencia alá kerülünk. Amennyiben nem brand vagyunk, mindenki konkurencia az interneten, aki szintúgy megoldja a vevő problémáját, amire megoldást keres. Nem lehet egy pillanatra sem hátra dőlni, és ülni babérjainkon.

  • Idősebb korosztályok elérése

Jó eséllyel még mindig a szórólapokkal, katalógusokkal és valós világbéli marketing megoldásokkal tudunk csak eljutni hozzájuk. A valós üzlet helység, materiálisan tapasztalható termék lesz az, ahol ők pénzt fognak költeni.

  • Bizalmi kérdések

A csomag átvételekor történő, utólagos fizetést sokan választják félelmükben a megrendelők, de még így csalódhatnak a termék minőségében. Érdemes vevőelégedettségi kérdőívet kitöltetni a termék kézhez vétele után.

Hosszú távú potenciál, lassú de biztos növekedés

Már a második generáció kezd el felnőni a technika világában. Két generáció ösztönösen használja és ismeri az internetet. Egy felmérés szerint a 18 és 25 év közötti korosztályból a megkérdezettek 90%a vásárolt már interneten. Ez a közkedveltség több okból fakadhat. Ilyen lehet a kényelem, az időmegtakarítás, vagy az unalom is.

Ha az országhatár közelében van a vállalkozásod központja, nyitni tudsz a szomszédos települések vásárlói felé.

Segítség lehet, ha megbízunk egy piaci elemzőt mérje fel az esélyeinket. Vállalkozásunknak milyen lehetőségeink vannak és milyen stratégiát javasol. Ő meg tudja mondani merre induljuk, hol változtassunk, ha nyitni akarunk az online kereskedelem irányába. Plusz költség, de megéri az árát.

LEGOLVASOTTABB A HÉTEN

Facebook

Adatvédelmi beállítási központ

Elengedhetetlen

Az elengedhetetlen sütik segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

További információ: https://debmedia.hu/suti-elengedhetetlen

Besorolással nem rendelkező

A besorolással nem rendelkező sütik olyan sütik, amelyek még besorolás alatt állnak, az egyéni sütik szolgáltatóival együtt.

További információ: https://debmedia.hu/suti-besorolassal-nem-rendelkezo

Statisztikai

Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.

További információ: https://debmedia.hu/suti-statisztikai

Marketing

A marketingsütiket a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára, valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat a tartalmakat közzétevő és a harmadik fél hirdetők számára.

További információ: https://debmedia.hu/suti-marketing